IF YOU CAN READ THIS,

THANK YOUR OPTICIAN

Vores
Services

VI TROR PÅ DEN SUBLIME SERVICE
DERFOR HAR VI UDVIKLET EN RÆKKE UNIKKE VÆRKTØJER
DER SIKRER EN POSITIV UDVIKLING AF BUTIKKERNE

Indkøbet er selvfølgelig vigtigt, men det at drifte og udvikle en butik igennem et meget højt serviceniveau til glæde for kunderne, er langt vigtigere.
Vi starter typisk en sådan udviklingsprocess gennem en række samtaler med ejeren og de ansatte i butikken. Vi analyserer butikkens ressourcer, det lokale marked og de behov kunderne har i en 360 graders analyse. Derefter udarbejdes der gerne et Balancescorecard der afdækker udviklingsmulighederne for butikken på detajleniveau.
På baggrund af disse analyser, sammen med ejer og personalet, udarbejdes der en strategi for butikken.Denne proces sikrer at vi kommer hele vejen rundt om mulighederne for butikken og skaber et ejerskab og en god start på strategien og handlingsplanen.
Der er mange handlinger der kan optimeres og til dette formål er der udviklet en række services, der er samlet i netværkets Menukort. Her kan man på en overskuelig måde overskue, hvilke services der er behov for og størrelsen af investeringen. Servicekontoret har lang erfaringer med at drive disse services, men i nogle tilfælde trækkes der på eksterne konsulenter.

For at fokusere på nogle af de services der tilbydes i menukortet kan følgende nævnes:

  • Strategiplan
  • Servicekoncept
  • Balance scorecard
  • Markedsføringsplan
  • Lederkurser
  • Rådgiver kurser
  • Partnerskabsproces
  • Økonomistyring
  • Indkøbsoptimering
  • HR rådgivning.
  • Generationsskifte planlægning